Asemenea WhatsApp si WeChat, LINE a devenit in scurt timp extrem de populara in randul celor care vor sa pastreze legatura cu cei aflati in afara tarii, datorita faptului ca nu percepe niciun cost al transferului de date, spre deosebire de operatorii telecom.

Detaliul interesant pe care il aduce LINE si care a contribuit la cresterea neasteptata a popularitatii sale sunt stickerele, noteaza Business Insider. LINE are peste 5.000 de asemenea emoticoane speciale pe care utilizatorii le pot trimite prietenilor. Ca sa ne facem o idee de cat de indragite sunt acestea, LINE a reusit sa stranga cu ajutorul lor peste 500.000 de dolari in 2013, bani stransi special pentru a fi donati victimelor uraganului din Filipine.

Compania are sediul in Tokyo si este evaluata la aproximativ 11 miliarde de dolari. A fost infiintata in urma cu doi ani si are deja 300 de milioane de utilizatori, fiind disponibila pentru iPhone, Android, BlackBerry, Windows si Nokia.

Potrivit Wall Street Journal, de anul viitor ar putea fi listata pe bursa.

Producatorul de electronice si electrocasnice LG a intrezarit deja in LINE o oportunitate de dezvoltare. Compania sud-coreana si-a propus sa foloseasca LINE in asa fel incat clientii sa poata sa comunice cu propriile aparate din casa, noteaza Quartz.

Astfel, LG a anuntat saptamana aceasta ca cele mai noi “ electrocasnice smart”, inclusiv masinile de spalat, aspiratoarele si cuptoarele vor fi de acum capabile sa accepte instructiuni si, mai mult, chiar sa ofere raspunsuri, prin intermediul LINE. Mai exact, utilizatorii vor putea sa trimita un mesaj text frigiderului prin care sa ii ceara sa treaca pe modul de economisire a energiei, sa porneasca aspiratorul teleghidat sau sa primeasca notificari cand masina de spalat si-a incheiat programul iar rufele sunt uscate.

Desi pare de domeniul SF, cei de la LG vin si cu o ilustratie in care isi pun pe tapet planul. In aceasta, aspiratorul se ofera sa se apuce de curatenie inainte ca proprietarul sa se intoarca acasa, masina de spalat ii ureaza acestuia “calatorie frumoasa”, iar cuptorul ii transmite ca ii va simti lipsa.

Nu se stie daca stickerele – marca emblematica a LINE, vor putea fi incorporate in acest sistem, dar producatorul intentioneaza sa isi dezvaluie noua tehnologie luna viitoare, cu ocazia evenimentului dedicat electronicelor, ce va avea loc in Las Vegas.

Sursa foto: LG