"Tranzactia a fost greu de realizat, dar am obtinut un deal bun si aproape greu de crezut, cand vezi conditiile. Ne-am pastrat tot: veniturile, knowledge, oameni. Asa ne putem extinde franciza de Solitaire, cu titluri precum Solitaire Live, Solitaire Tournaments si Solitaire KnockOut si ne putem concentra pe mobile", a declarat Cristi Badea, co-fondator Mavenhut. 

"Am reusit o tranzactie atat de favorabila noua nu numai datorita varfului de venituri la care se aflau produsele noastre, dar si pentru potentialul lor ulterior. Cu zeci de milioane de install-uri si cu milioane de useri zilnic, titlurile vandute reprezinta o oportunitate foarte buna si pentru RockYou, compania care le-a cumparat'", a declarat Bobby Voicu, co-fondator Mavenhut, pentru Agerpres.

O echipa mica, de 30 de oameni, a creat aplicatiile Solitaire Arena si Solitaire 3 Arena ajunse in TOP 100 cele mai monetizate produse pe Facebook, in timp ce marile companii de gaming folosesc echipe de 10 pana la 50 de ori mai mari. 

Valoarea creata in doi ani se poate traduce prin cei 1,5 milioane de useri activi zilnic si cele 35 de milioane de install-uri pe toate platformele (Facebook si mobile).

Audienta globala a jocurilor: US 40%, UK, Germania, Franta, Romania fiind abia pe locul 20.

MavenHut este o companie de gaming cu studioul de dezvoltare in Romania si cu o echipa integral romaneasca.

Primul titlu, Solitaire Arena, a redefinit jocul de Solitaire, pentru ca ulterior compania sa devina The Solitaire Company, creand o adevarata franciza in jurul acestui tip de joc: Solitaire 3 Arena, Solitaire Live, Solitaire Tournaments, Solitaire KnockOut.

Aceste jocuri au adus peste 35.000.000 de instalari pe toate platformele disponibile (Facebook, Android, iOS), ajutand compania sa creasca in mod constant in ultimii trei ani de la infiintare.