Soferii pot astfel sa compare si sa selecteze ofertele puse la dispozitie de asiguratori, iar achizitia unei polite RCA se face printr-o comanda online. Asigurarea este trimisa in format electronic pe adresa de email a clientului si ulterior este livrata gratuit, in termen de 24 de ore, prin firmele de curierat.

”In primele luni de la lansarea acestui serviciu, magazinul online si-a propus sa vanda 600 RCA-uri, urmand ca in urmatoarele sase luni sa ajunga la 5.000 de polite incheiate”, a anuntat retailerul, intr-un comunicat remis presei.

Oficialii CEL.ro se asteapta totodata ca o mare parte din politele RCA sa fie cumparate de pe dispozitivele mobile.

Directorul general al companiei, Tiberiu Pop, spune ca ponderea traficului pana in acest moment de pe dispozitivele mobile a crescut cu 4,5% fata de ultimele luni ale anului precedent.

CEL.ro a inregistrat in anul 2016 vanzari de 53 milioane euro si are peste 1,5 milioane de comenzi procesate pana in prezent.

Piata RCA era estimata in anul 2016 la aproximativ 1 miliard de euro si are cea mai mare pondere in piata asigurarilor din Romania. Politele de tip RCA constituie mai mult de jumatate, aproximativ 54% din totalul pietei asigurarilor.

In prezent, specialistii din domeniu estimeaza ca valoarea vanzarilor online de asigurari RCA se situeaza in jurul procentului de 5%.

Piata RCA a fost zguduita de scandaluri dupa declansarea falimentului in cazul Astra si Carpatica. In prezent, pe aceasta piata activeaza zece jucatori: Euroins, City Insurance, Allianz-Tiriac, Generali, Asirom, Omniasig, Groupama, Uniqa si ultimii doi intrati, Euro Insurance DAC si DallBogg.

Volumul total al primelor brute subscrise pe segmentul asigurarilor de raspundere civila auto RCA a atins anul trecut un total de 4,03 miliarde lei (897 milioane euro), cu 29% mai mult decat in anul anterior, in contextul cresterii primei medii, iar liderul pietei a devenit Euroins, potrivit datelor ASF.