In urma cu cateva luni Aston Martin a pus la punct o lista cu 19 posibile zone pentru viitoarea fabrica, pentru ca in decembrie sa o reduca la doua locatii din Marea Britanie, una din Alabama si o locatie din Orientul Mijlociu, a declarat una dintre surse.

O alta a adaugat insa ca in ultimele saptamani Macedonia a inaintat o oferta imbunatatita catre Aston Martin care anterior sublinia ca orice eventual sprijin financiar ar fi un factor important in decizia sa"

"Macedonia este un concurent intrat recent in cursa dupa ce anterior a fost exclus. Au venit cu o oferta puternica".

Un inalt oficial guvernamental de la Skopje a confirmat ca Macedonia este pe lista locatiilor unde ar putea fi construita viitoarea uzina Aston Martin.

Aston Martin, companie controlata printre altele de fondul italian de private equity Investindustrial si grupul kuweitean Tejara Capital, urmeaza sa anunte decizia sa in urmatoarele saptamani.  

Obiectivul este sa-si majoreze de patru ori capacitatea de productie pana la aproximativ 15.000 de vehicule pe an la finele acestui deceniu, urmand ca la viitoarea uzina sa fie construit noul crossover DBX.

Cel mai mare succes inregistrat autoritatile de la Skopje este atragerea companiei britanice Johnson Matthey, care in 2009 a deschis o uzina pentru productia de catalizatoare.