Noul Logan este in acest moment cel mai bine pastrat secret al celor de la Dacia Renault, dar specialistii spun ca desi va arata mai mult ca o limuzina, va pastra "mostenirea" primului Logan.

In Germania, a doua tara de export pentru Dacia, noul model face obiectul speculatiilor presei de specialitate, care si-a publicat deja viziunea despre masina. Cert este ca viitorul Logan nu va avea piata libera nici in Romania.

Pana atunci, la Pitesti au fost scoase din fabricatie Loganul MCV, pick-up si van. Ele vor fi inlocuite cu noile Dacii Lodgy si Dokker, produse insa doar in uzina Renault din Maroc.

Si asta pentru ca anul trecut campionul vanzarilor Dacia a fost Dusterul, care a condus detasat si la export. Principala piata a Daciei ramane Franta, cu de 5 ori mai multe masini vandute decat in Romania.

Noul Logan si Sandero facelift vor incerca sa recupereze piata pierduta de Dacia: in primele 6 luni din acest an, numarul inmatricularilor in Europa a scazut cu 6 %.