Pentru belgienii de la Alinso Group, care detin in Romania parcul de afaceri West Park din Ploiesti, dezvoltat alaturi de omul de afaceri Petrica Usurelu, proiectul din Prahova pare sa nu mai fie de ajuns, astfel ca firma ia in considerare dezvoltarea unui nou centru logistic in Romania.

Cel mai mare pol logistic al Capitalei este in continuare la intrarea pe autostrada Bucuresti-Pitesti, principala cale de acces spre vestul tarii si al Europei, dar iesirea spre Ploiesti ar putea deveni in urmatorii ani chiar mai importanta. Belgienii au mizat si pe autostrada Bucuresti-Ploiesti, care ar urma sa fie gata anul acesta.

Intrebarea este: care autostrada ce va traversa Carpatii va fi realizata prima? Comarnic-Brasov sau Pitesti-Sibiu, doua proiecte pentru care deocamdata nu s-a miscat nicio piatra, dar care au o importanta strategica in dezvoltarea logistica de la extremitatile Capitalei. Belgienii au mizat in 2008 pe Comarnic-Brasov, care la vremea respectiva era in negocieri pentru semnarea unui parteneriat public privat. Proiectul a picat in 2010, iar in decurs de doi ani nu a fost gasita o solutie alternativa pentru inceperea lucrarilor. Acum se vorbeste despre fonduri UE, dar investitorii incep deja sa se uite si spre alte zone strategice ale tarii.

"Vrem sa ne extindem activitatile in Romania in urmatoarele 18 luni. Am putea construi un nou parc logistic in alte zone importante din Romania si avem in vizor mai multe orase, printre care Constanta, Timisoara sau Cluj. Poate nu va avea aceeasi dimensiune ca parcul din Ploiesti, dar o serie de clienti ne-au cerut sa facem o astfel de investitie in alte zone din Romania", a declarat intr-un interviu pentru BUSINESS Construct Ivan Lokere, CEO al Alinso Group.

Citeste mai multe despre acest subiect pe www.zf.ro