Cu aceasta evolutie, Dacia a consemnat in intervalul ianuarie-februarie o cota de piata de 1,7% in Germania.

In februarie, inregistrarile de autoturisme Dacia au avansat cu 29,6%, la 3.804 unitati, conferind marcii o cota de piata de 1,6%, fata de 1,9% in ianuarie.

La nivelul pietei, in februarie a avut loc o scadere de 2,6% a inregistrarilor de autoturisme, la 243.602 unitati.

Marca Volkswagen a consemnat in primele doua luni o scadere de 7,4% a inregistrarilor pe piata germana, la 92.092 de autoturisme (cota de 19%). In februarie, declinul a fost de 18,6%, la 42.557 autoturisme (cota de 17,5%).

Inmatricularile Porsche au crescut in ianuarie-februarie cu 5,1%, ale Seat s-au majorat cu 5,9%, iar cele ale Audi cu 2%.

In 2016, Inmatricularile de autoturisme Dacia noi in Germania au crescut cu 7,3%, la 49.124 de unitati, pe o piata care a avansat cu 4,5%, la peste 3,35 milioane de autoturisme. Dacia a consemnat in 2016 o cota de 1,5% pe piata germana.

In Franta, inmatricularile de autoturisme noi Dacia in Franta au crescut cu 2,8% in primele doua luni ale anului, la 17.985 de unitati, ceea ce corespunde unei cote de piata de 5,71%, in timp ce piata a avansat cu 3,2%, la 314.931 de unitati, arata datele publicate miercuri de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).

In 2016, inmatricularile de autoturisme noi Dacia in Franta au avansat cu 13,4% in 2016, la 110.529 unitati, ceea ce corespunde unei cote de piata de 5,48%, in timp ce piata a crescut cu 5,1%, la 2,015 milioane de unitati.

La nivel mondial, vanzarile totale ale Dacia au avansat cu 6% in 2016, de la 550.939 de vehicule in urma cu un an la 584.219 unitati in 2016. Dacia a inregistrat o crestere de 6,1% a vanzarilor de autoturisme, la un nivel record de 542.542 de unitati.