La fel ca in America Latina, Dusterul indian va fi comercializat sub marca Renault Duster.

Renault va lansa in India cinci modele pana la sfarsitul anului viitor si dezvolta in acelasi timp o retea nationala de servicii pentru a-si asigura o felie cat mai consistenta dintr-o piata aflata in plina explozie.

Primul model introdus de Renault pe piata indiana este Fluence, lansat in luna mai, urmat de Koleos pe segmentul SUV premium si de Duster.

Gama va fi completata de un model compact construit pe o platforma a aliantei cu Nissan si de un vehicul inca necunoscut.

Piata indiana creste cu circa 20% pe an, de la 1,2 milioane de automobile noi vandute in 2005 la 3 milioane estimate pentru 2011. Pana in 2015, Renault estimeaza ca India va fi a patra piata la nivel mondial.

Renault a prezentat vineri, la salonul auto de la Buenos Aires, un model Duster adaptat pietei sud-americane, care va fi produs in Brazilia si lansat in Brazilia si Argentina in acest an, respectiv in Columbia anul viitor.