Stefano Domenicali a explicat ca Lamborghini, parte a grupului Volkswagen prin divizia Audi, va limita productia anuala a automobilelor sale sportive la 3.500 de exemplare pe an, urmand ca productia noului SUV sa se ridice cel putin la un nivel similar, dar este posibil sa fie chiar mai mare in functie de cerere.

Noul SUV Lamborghini ar urma sa intre pe piata in 2018 la un pret de aproximativ 200.000 de dolari.

"Vom incerca sa vindem cel putin 3.500 de SUV-uri", a declarat Stefano Domenicali, adaugand ca interesul este ridicat in SUA cat si in alte parti.

De asemenea, Domenicali, numit la conducerea Lamborghini in luna februarie a acestui an, a mai spus ca Lamborghini are de gand sa isi extinda reteaua globala de dealeri pana la 160 de la 132 in prezent.

Aproximativ 30% din dealerii si vanzarile realizate in prezent de Lamborghini sunt in SUA, cea mai mare piata a constructorului italian. Anul trecut, Lamborghini a vandut un numar record de 3.245 de vehicule la nivel mondial, dintre care mai mult de o mie in SUA.

"In mod clar nu vom renunta la DNA-ul nostru, care este productia de automobile sportive", a mai spus Stefano Domenicali.

Lamborghini urmeaza exemplul altor producatori de automobile de lux care au intrat pe segmentul foarte profitabil al automobilelor de teren (SUV), printre acestia fiind si constructorul german Porsche, la randul sau o divizie a grupului Volkswagen.