Astfel, modelul Dacia Lodgy este rechemat pentru că "a fost identificat un risc de absenţă a etichetei reglementare care face referire la restricţiile de utilizare a scaunelor de pe rândul al doilea''. Durata intervenţiei este de circa 40 de minute. Numărul de vehicule vizate de anunţ ar putea ajunge în România la 161.

De asemenea, modelele Logan II, Sandero II şi Dokker vor fi supuse unui proces de verificare a catalizatorului şi înlocuirea acestuia, dacă va fi cazul.

"Dacia acordă o deosebită atenţie calităţii de fabricaţie a produselor sale şi, urmărind permanent evoluţia autovehiculelor fabricate, a identificat o posibilă sudură necorespunzătoare la nivelul catalizatorului de pe vehiculul dumneavoastră. În situaţii excepţionale se pot produce scurgeri de gaze de eşapament în compartimentul motor", se arată în anunţ.

Durata verificării catalizatorului este de aproximativ 20 de minute, iar alte cinci minute va dura eventuala înlocuire a acestuia. Numărul de vehicule ce ar putea fi afectate în România se ridică la 30.

Și Porsche România a demarat o campanie de rechemare în service a autovehiculelor marca Volkswagen, modelul T-Roc, şi marca Seat, modelele Ibiza (KJ1) şi Arona (KJ7), din cauza unor probleme legate de spoiler şi, respectiv, piuliţa frânei de imobilizare, potrivit ANPC.

În primul caz, Volkswagen AG a constatat că la autovehiculele T-Roc dintr-un interval de fabricaţie limitat este posibil ca, din cauza unei îmbinări prin lipire efectuată necorespunzător, partea superioară a spoilerului spate să se desprindă de pe partea inferioară. Lucrările în atelier durează între 3 şi 5 ore.

În România, sunt vizate 355 de autoturisme model T-Roc.

În cel de-al doilea caz, Seat a constatat că la anumite autovehicule model Ibiza (KJ1) şi Arona (KJ7), cu frâne cu tambur spate (cod PR: 1KA sau 1KG), fabricate în perioada 31.10.2016 - 06.11.2018, frâna de imobilizare trebuie reglată (frânele cu tambur) şi piuliţa de reglare asigurată cu o contrapiuliţă. Operaţia durează aproximativ 30 de minute.

Compania precizează că în România nu au fost înregistrate accidente. Un număr de 80 de autoturisme Seat sunt vizate în România.