"Sunt necesare pentru a face fata cererii", a declarat directorul general al Maserati, Harald Wester, intr-un interviu acordat Bloomberg la o expozitie organizata de companie pentru a sarbatori 100 de ani de existenta, scrie Mediafax.

Investitiile Fiat in brandul Maserati sunt parte a unei strategii care vizeaza cresterea vanzarilor de masini de lux produse de grup in Italia, astfel incat sa revina pe profit in Europa.

Fiat are ca obiectiv cresterea de aproape cinci ori a vanzarilor Maserati pana in 2018, la 75.000 de masini. Livrarile din acest an vor atinge pana la sfarsitul lunii iunie 15.400 de unitati, nivelul inregistrat pentru intreg anul trecut, a spus Wester.

"Ritmul de crestere justifica investitiile de pana acum si ne da incredere pentru noi investitii si noi proiecte", a spus Wester.

Maserati vrea sa-si creasca veniturile de peste trei ori, la 6 miliarde de euro pana in 2018, odata cu introducerea de noi modele, printre care primul SUV al brandului si masina sport Alfieri. Cea mai ieftina masina Maserati este in prezent modelul Ghibli, de 66.900 de dolari.