"Directorul general al Audi, Rupert Stadler, trebuie sa accelereze investigatiile, fara sa tina cont de persoanele care ar putea fi implicate", a afirmat Mosch.  

Joi, Stadler a anuntat suspendarea a doi ingineri de la Audi, dupa ce s-a descoperit in motoarele diesel mai mari echipamente care falsifica rezultatele testelor de emisii poluante in SUA.  

"Suntem surprinsi si socati de informatiile din SUA", a declarat adjunctul presedintelui Audi, Berthold Huber.  

Audi a recunoscut in fata autoritatilor de reglementare din SUA ca vehiculele sale diesel cu motor V6 de 3 litri utilizeaza trei programe software care nu au fost dezvaluite anterior. Unul dintre aceste sisteme electronice speciale ar fi putut fi utilizat pentru evitarea standardelor referitoare la poluare, conform reglementarilor din SUA.  

Anterior, reprezentantii Volkswagen au dat asigurari ca scandalul emisiilor este legat doar de motoarele diesel de 2 litri pe care le produce VW si au dezmintit ca motoarele mai mari, fabricate de Audi, ar fi suspecte.

Softul afecteaza 85.000 de modele Audi, Volkswagen si Porsche vandute incepand cu 2009 in SUA.