Nano, cea mai accesibila masina din lume, din punct de vedere al pretului (costa 10.000 de rupii, echivalentul a 1.400 de lire sterline), a fost lansata in 2009. Vanzarile n-au avut insa succesul scontat, motiv pentru care producatorii vor sa o rebranduiasca drept “o masina desteapta, de oras”.

„Acum, ne concentram pe facilitati, vrem sa o imbunatatim”
, a declarat Cyrus Mistry, presedintele companiei Tata, citat de BBC.

Grupul indian Tata, care detine marcile Land Rover si Jaguar, spera ca Nano sa se vanda mai ales in randul familiilor indiene, dar si a tinerilor. „Ne concentram pe un public tanar acum”, puncteaza seful grupului.

Potrivit lui Mistry, la intalnirea anuala a actionarilor, care a avut loc in Mumbai, s-a stabilit ca noile Nano sa fie dotate cu servodirectii, interioare si exterioare imbunatatite, sa devina disponibile in mai multe culori si sa fie mult mai economice, din punct de vedere al consumului de carburant.