Oferta speciala de lansare, prin programul Rabla 2015, porneste de la 15.750 euro, pentru versiunea Life Energy TCe 130.

Francezii au prezentat Kadjar anul acesta la Geneva. Un crossover prin definitie, a impresionat prin forma aspectuoasa si prin specificatiile tehnice.

Interesant este ca designul noului Kadjar a fost desenat de un roman, care a avut parte de laudele tuturor. 

Centrul de design de la Bucuresti a avut o contributie importanta in proiectarea Kadjar, prin intermediul designerului Victor Sfiazof, insa proiectul se atribuie intregii echipe, nu unui singur om, spunea in martie Laurens van den Acker, designerul-sef al Renault.

"Kadjar este un proiect global, motiv pentru care pentru designul acestuia am implicat toate cele cinci centre de design ale grupului de la nivel mondial, pornind cu Paris, Mumbai, San Paulo, Seul si Bucuresti. Dintre acestea, am ales trei, doua de la Paris si unul de la Bucuresti, iar proiectul lui Victor a fost cel castigator. Proiectul a fost transferat la Paris, iar echipa de acolo l-a terminat", a spus designerul sef al Renault.

In ceea ce priveste rezultatele, "daca Victor Sfiazof continua in acest ritm, s-ar putea sa fiu nevoit sa-mi caut un alt job", a declarat van den Acker.

Practic, Victor Sfiazof " e autorul schitei care a stat la baza automobilului, dar un designer nu poate urmari dezvoltarea totala a unui automobil deoarece el are biroul in Romania. Masina a fost dezvoltata de la stadiul de schita de ingineri, de cei care  lucreaza la planul de produs, faza la care el nu a mai fost implicat. Dar fara Victor masina nu ar fi aratat asa cum arata acum", a explicat Laurens van den Acker.

Si in cazul lui Kadjar, responsabil de proiectul de design a fost acelasi care s-a ocupat si de Captur. Echipa de design a Renault numara 150 de designeri la nivel mondial, din 30 de nationalitati, din Mongolia si pana in Columbia.

Kadjar completeaza gama de crossovere Renault, alaturi de Captur si Koleos.

Noul model propune trei motorizari Energy, consum redus de combustibil si un nivel scazut al emisiilor de CO2. 

Kadjar se pozitioneaza la cel mai ridicat nivel in segment cu motorizarea diesel Energy dCi 110. Motorul afiseaza un consum de 3,8 l / 100 km si emisii de CO2 de 99 g / km atat in versiunea asociata unei cutii de viteze manuale, cat si pentru cea de viteze automate cu dublu ambreiaj. Gama este completata de motorul Energy dCi 130 si de Energy TCe 130. 

Renault Kadjar este disponibil la test drive pentru publicul larg, in reteaua autorizata Renault, in perioada 25 - 28 iunie, in cadrul actiunii Porti Deschise. 

Alianta strategica Renault-Nissan a vandut 8,4 de milioane de vehicule in aproape 200 de tari in anul 2014, consolidandu-si pozitia de al 4-lea grup auto mondial.