Generatia precedenta a Seriei 7 a fost lansata in 2009 si a urmat facelift-ul in 2012. 2015 este anul firesc pentru un refresh general. Si total.

Din pacate nu este chiar asa. Pozele publicate de autobild ne arata o masina similara modelului actual.

Bineinteles ca sunt modificari, dar, tot din sursele site-ului german, aflam ca mai multe sunt tehnologice decat de design.

Masina va avea cu 100 de kg mai putin, datorita carbonului, a aluminiului si a magneziului din compozitia ei. De la caroserie pana la interior.

Seria 7 2015 o sa aiba incorporata si tehnologie de pe superelectricele BMW i3 si i8. Sunt sisteme de recuperare a energiei pentru reducerea consumului, implicit a noxelor.

Cu numele de cod G11, noua limuzina germana va exista si in varianta plug-in hybrid (hibrid cu incarcarea bateriilor de la priza de 220V).

Puterea motoarelor de linie va creste cu cativa zeci de cai. De exemplu, motorul lui 328i (2 litri, turbo) o sa scoata 260 de cai in loc de 245. Si versiunea 750 (caroserie scurta sau lunga) va avea tot motorul V8 de 4.4 litri dar o sa dezvolte 10 cai in plus (460).

Cel mai puternic model, 760, va veni tot cu motorul care e si pe Rolls Royce Ghost / Wraith (V12, 560 de cai putere).

Puterea motoarelor diesel va creste in aceeasi masura, cu zeci de cai.

Pentru plug-in hybrid, nemtii se gandesc la doua modele: 730 si 740, cu puteri intre 300 si 400 de cai. Autonomia maxima doar in mod electric pentru cele mai evoluate Serii 7 va fi de 100 de km.

Lansarea oficiala trebuie, in mod normal, sa fie la inceputul lunii martie, la Salonul Auto de la Geneva.