In ianuarie, ofiterii antifrauda au efectuat o serie de perchezitii si la birourile Renault, ceea ce a dus la scaderea semnificativa a actiunilor la bursa.

Reprezentantii PSA Peugeot Citroen au dat asigurari ca vor coopera deplin cu autoritatile si ca in toate tarile in care opereaza grupul francez nivelul emisiilor vehiculelor nu depaseste limitele legale. DGCCRF nu a dat publicitatii nici un comunicat privind perchezitia. limitele privind emisiile de dioxid de carbon si oxizii de azot.

La Bursa de la Paris, actiunile PSA Peugeot Citroen au scazut vineri dimineata cu 2,5%.

Luna aceasta, compania a estimat ca veniturile sale ar urma sa creasca cu 10% pana in 2018 si cu inca 5% pana in 2021. Pentru indeplinirea acestui obiectiv, PSA va lansa in fiecare an un model nou pentru fiecare dintre cele trei branduri ale sale, Peugeot, Citroen si DS. De asemenea, vor fi dezvoltate sapte modele hibride si patru vehicule electrice.

Statul francez detine o participatie de 14% in Peugeot si are doua locuri in Consiliul de Administratie, in urma pachetului de asistenta financiara de trei miliarde de euro, care a salvat acum trei ani compania de la faliment. De asemenea, grupul chinez Dongfeng detine 14% din producatorul auto francez.

In 2015, PSA Peugeot Citroen a inregistrat un profit inainte de taxe de 899 milioane de euro, dupa pierderi de 706 milioane de euro in 2014, pe fondul reducerii de costuri si imbunatatirii pietei auto europene.

Guvernul francez a infiintat o comisie guvernamentala pentru a testa emisiile poluante a 100 de automobile, dupa ce grupul auto german Volkswagen a recunoscut ca a echipat 11 milioane de motoare diesel cu un software care falsifica emisiile poluante.

Saptamana trecuta, Guvernul francez a anuntat ca 11 automobile, provenite atat de la producatori francezi cat si internationali, au fost testate iar rezultatele au aratat ca niciun alt producator, in afara de Volkswagen, nu a utilizat un software care sa falsifice rezultatele testelor de poluare. Insa rezultatele au aratat ca emisiile unor automobile Renault, alaturi de alte automobile produse de companii straine, depasesc limitele privind emisiile de dioxid de carbon si oxizii de azot.