Dotat cu aripi pliabile cu motoare electrice de 300 de cai putere, TF-X este capabil sa treaca pozitia orizontala la cea verticala si va putea atinge o viteza de croaziera de 322 de kilometri pe ora.

Proiectantii sustin ca va avea o autonomie de zbor de 805 kilometri.  

Terrafugia mentioneaza ca obiectivul sau este acela de a furniza ''un veritabil mijloc de transport din usa in usa'', care sa poata fi tinut in garaj ca orice alt automobil.  

Vehiculul va fi semiautomat, asa incat utilizatorul nu va avea altceva de facut decat sa dea drumul calculatorului de la bord si sa indice directia in care doreste sa zboare.

Ultimul cuvant ii va apartine operatorului TF-X, care va decide daca se poate ateriza in locul ales de utilizator si daca este necesar sa se renunte, intr-un anumit moment, la incercarea de aterizare.  

Modelul a fost prezentat in SUA, la cea mai recenta reuniune anuala a Asociatiei Avioanelor Experimentale, unde a fost difuzat si un clip demonstrativ asupra modului de functionare al aparatului.

Reprezentantii companiei au explicat ca modelul TF-X exista la scala unu la zece si este testat in tunelul de vant de la Massachusetts Institute of Technology (MIT)