In perioada iulie - septembrie 2015, profitul operational al BMW a urcat cu 4,3%, la 2,35 miliarde euro (2,59 miliarde dolari), depasind estimarile analistilor, care previzionau un declin, la 2,16 miliarde de euro.  

Veniturile au crescut in T3 din 2015, cu 14%, la 22,3 miliarde euro, in timp ce marja profitului operational a scazut la 9,1%, de la 9,4% in perioada similara din 2014.

Rivalele Mercedes si Audi au raportat marje de 10,5%, respectiv, 8%.  

"Rezultatele BMW arata mult mai bine decat ne-am asteptat. Si anul viitor portofoliul de produse al companiei va fi sub presiune, in special din cauza preturilor", a avertizat analistul Sascha Gommel, de la Commerzbank AG.  

Si in acest an, grupul BMW (marcile BMW, Mini si Rolls-Royce) se asteapta la majorarea vanzarilor, dupa ce in 2014 acestea au urcat cu 7,9%, la 2,1 milioane de vehicule.

Brandul BMW a vandut un numar record de automobile anul trecut - 1,81 milioane - datorita cresterii cererii pentru SUV-ul X5, cu 37%, si a majorarii livrarilor in Europa, cu 6,4%.  

In 2014, rivala Audi a vandut 1,74 milioane de vehicule, iar Mercedes-Benz a livrat 1,65 milioane de unitati.  

Conform estimarilor IHS Automotive, in 2020, BMW ar putea vinde 2,22 milioane de vehicule, fata de 2,1 milioane pentru Audi si 1,95 milioane pentru Mercedes.  

Industria auto reprezinta un element de baza al economiei Germaniei, concentrata pe export, ajutand la reducerea ratei somajului la doar 5%, in timp ce zona euro se confrunta cu un nivel ridicat, de 11,4%.