In perioada ianuarie-martie 2015, profitul ajustat inainte de taxe si dobanzi (EBIT) a urcat cu 20,6%, la 2,52 miliarde de euro (2,83 miliarde de dolari), in timp ce analistii se asteptau la 2,191 miliarde de euro.

In primele trei luni, marja de profit la divizia auto a BMW s-a situat la 9,5%, un nivel similar cu cel inregistrat in primul trimestru din 2014, in timp ce rivalele Audi si Mercedes-Benz au raportat marje de profit de 9,7% si, respectiv, 9,4%. Compania germana si-a reafirmat obiectivul de a inregistra vanzari record in acest an, datorita lansarii a 15 modele noi sau modernizate Rolls-Royce, Mini si BMW.

In primul trimestru din acest an, vanzarile brandului BMW au urcat cu 5,4, la 451.576 masini, datorita majorarii cererii in Europa, SUA si China si a cresterii cu 30% a livrarilor SUV-ului X5. Veniturile au urcat in primele trei luni cu 14,7%, la 20,91 miliarde de euro.

Atat Audi, cat si Mercedes, si-au propus sa devanseze BMW in termeni de vanzari pana la finele deceniului si, in ultima vreme, au redus decalajul.

Cu toate acestea, IHS Automotive estimeaza ca, pe ansamblul acestui an, marca BMW isi va pastra titlul de lider cu 1,82 milioane de autovehicule vandute la nivel mondial, comparativ cu 1,7 milioane vehicule vandute de Audi si 1,6 milioane de Mercedes-Benz.