Profitul inainte de dobanzi si taxe a avansat anul trecut cu 14%, de la 7,98 miliarde de euro in 2013 la 9,12 miliarde de euro. Analistii anticipau un profit de 8,80 miliarde de euro.

Veniturile au crescut cu 5,7%, la 80,4 miliarde de euro, a anuntat joi producatorul german de automobile, scrie Mediafax.

"Cererea mare pentru vehiculele noastre la nivel mondial alimenteaza volumul vanzarilor", a declarat directorul general al BMW, Norbert Reithofer.

Pentru 2015, grupul are ca obiectiv sa obtina al cincilea record al vanzarilor anuale, prin introducerea a 15 modele noi sau imbunatatite, sub brandurile BMW, Mini si Rolls-Royce.

BMW, liderul pietei automobilelor premium, este concurat de rivalii germani Audi si Mercedes-Benz, care vor sa ajunga pe prima pozitie pana la sfarsitul acestui deceniu.

Audi, aflata pe pozitia a doua, a depasit vanzarile brandului BMW in primele doua luni ale acestui an.

Citeste si: Cele mai bune anvelope de vara, recomandate de specialistii din trei tari