Potrivit companie, Spotify oferă în România atât o versiune gratuită, susţinută prin conţinut publicitar, dar şi o versiune superioară, pe bază de abonament lunar.

“Suntem extrem de entuziasmaţi să lansăm astăzi Spotify în România şi să oferim o experienţă muzicală revoluţionară. Graţie unei selecţii musicale uriaşe, de peste 35 de milioane de melodii, recomandărilor atent personalizate şi celor mai bune playlist-uri alcătuite de experţi în domeniu sau utilizatori pasionaţi, Spotify face din descoperirea muzicii preferate o activitate mai simplă ca niciodată”, a declarat Przemek Pluta, Markets Operations pentru Europa de Sud-Est în cadrul Spotify.

Spotify asigură integrare unică, ce permite distribuirea conţinutului prin Facebook sau Twitter, precum şi prin Messenger (in-app). De asemenea, playlist-urile colaborative pot fi alcătuite sau distribuite prin Facebook Messenger, iar melodiile preferate sau playlist-urile alcătuite se pot distribui din aplicaţie, astfel încât orice utilizator să devină un potenţial influencer.

Spotify a adus peste 8 miliarde de euro industriei muzicale de la lansarea serviciului, în 2008. În prezent, Spotify este cel mai mare serviciu global de streaming pe bază de abonament, cu o comunitate ce numără peste 159 de milioane de utilizatori, incluzând peste 71 de milioane de abonaţi Spotify Premium din peste 60 de ţări.