Campania "Noul Rom" i-a adus agentiei McCann Erickson Romania la sectiunile Direct si Promo&Activation, doua premii Gold Lion. Totodata, McCann a primit si doua trofee Bronze Lion la sectiunea PR.

McCann Erickson devine astfel prima agentie din Romania care castiga Grand Prix la Cannes. De asemenea, aceasta este prima data cand Romania obtine o astfel de distinctie la cea mai importanta competitie de profil.

Agentia a reusit sa isi adjudece Grand Prix-ul la categoria "cea mai buna lansare/ relansare de produs", precum si pe cel de la categoria "brand building".

La festivalul Cannes Lions, McCann Erickson are sapte nominalizari la patru sectiuni: direct (doua categorii - "fast moving consumer goods" si "traffic & brand building"); promo & activation (doua categorii - "best new product launch/re-launch or multi-product promotion at retail" si "food and non-alcoholic drinks"); PR (doua categorii - "consumer goods, including FMCG and household products" si "best launch/ re-launch") si media (categoria "best use of integrated media").

"E o premiera si asta ne bucura cel mai tare. Castigam rar, dar atunci cand o facem obtinem premii importante. Nu ne oprim aici, vom mai lua si alte premii pana cand se termina festivalul", a spus Bogdan Enoiu, directorul general McCann Erickson pentru www.stirileprotv.ro.

Festivalul Cannes Lions, care a inceput pe 19 iunie, se va incheia sambata, 25 iunie.

Citeste si:

Bogdan Naumovici ia un raspar businessul Groupon. Cum suna cea mai discutata afacere online, care concureaza site-urile de reduceri

Marile televiziuni americane si-au vandut pachetele de publicitate pe 2011-2012. Principalii jucatori, cu cresteri de pana la 15%

Chitara electrica a celor de la Google a provocat companiilor din intreaga lume pierderi de 268 milioane de dolari