Generatie dupa generatie, americanii s-au extaziat in fata inelelor, bratarilor si colierelor de la Tiffany. Mare parte dintre cei care trec pragul magazinului nu-si permit sa cumpere nimic, dar paradoxal, in asta consta puterea de seductie a brandului Tiffany.

Totul a inceput in 1837, cand Charles Lewis Tiffany a investit o mie de dolari primiti de la parinti, intr-un magazin de pe Broadway. I-a angajat pe cei mai buni bijutieri, ale caror piese pot fi admirate acum prin muzee si colectii private. La jumatatea anilor 1800, magazinul ajunsese atat de vestit, incat Abraham Lincoln s-a dus acolo sa-i cumpere sotiei lui perlele pe care le-a purtat la inaugurarea sa ca presedinte.

In scurt timp, fondatorul magazinului a devenit cunoscut drept regele diamantelor. La Tiffany se poate cumpara un diamant albastru pentru 10 milioane de dolari, in timp ce o nestemata galbena descoperita in Afrrca de Sud in 1877 e pur si simplu nepretuita. Are 28 de carate si este cunoscuta drept "diamantul Tiffany".

Charles Tiffany i-a lasat magazinul mostenire fiului sau, Louis. Mai priceput la arta decat la afaceri, Louis a creat el insusi obiecte de decor si bijuterii. Si a mai deschis un magazin pe Fifth Avenue, actualul Tiffany, care avea sa cunoasca faima gratie nuvelei lui lui Truman Capote si filmului cu Audrey Hepburn. De la Elizabeth Taylor pana la Kate Winslet, aproape ca nu exista vedeta care sa n-aiba macar o podoaba de la Tiffany.

In magazin exista insa si bijuterii mai accesibile. Sunt in general, creatiile din argint, al caror preturi incep de la 100 de dolari.