Incepand cu martie 2016, Amigo a lansat campania pentru noua cafea macinata.  Potrivit unei cercetari de piata realizata de Amigo, 35% dintre consumatorii de cafea din Romania au cerut o imbunatatire a tariei gustului si a aromei, informeaza compania.

Grupul Strauss, in al carui portofoliu se afla Amigo, este o companie internationala listata la bursa, cu peste 70 de ani de experienta in domeniu. Grupul este activ pe 5 continente, detine sute de marci si are circa 14.000 de angajati.

Strauss Coffee este a 4-a companie producatoare de cafea din lume in ceea ce priveste achizitiile de cafea verde, iar in ultimii 7 ani s-a remarcat drept unul dintre producatorii de cafea cu cea mai rapida ascensiune.

Activitatiile Strauss Coffee se axeaza pe categoria de cafea prajita, macinata, dar si alte produse complementare de cafea, produse care vin ca o solutie pentru piata AfH (Away-from-Home), hoteluri, restaurante, cafenele si servicii de cafea pentru birou.

Compania este leaderul pe cea mai mare piata de cafea din lume - Brazilia, de asemenea este unul dintre jucatorii principali ai pietelor de cafea din Europa Centrala si de Est, Israel si se claseaza pe locul 1 sau 2 in majoritatea pietelor in care opereaza.