Dang Le Nguyen Vu, supranumit si "regele cafelei din Vietnam", nu isi face iluzii ca va putea ajunge la succesul Starbucks peste noapte. Acesta a declarat pentru Reuters ca priveste lantul american de cafenele drept un model de marketing pentru Vietnam si ca brandul sau de cafea, Trung Nguyen, poate produce un adevarat impact.

"Ambitia noastra este sa cream un brand global", a spus omul de afaceri. Compania sa detine deja cel mai mare lant de cafenele din Vietnam si tinteste sa intre pe marile piete internationale, in special in Statele Unite.

Vu este de parere ca Starbucks nu este o cafea adevarata si ca firma nici macar nu se ridica la inaltimea renumelui de care se bucura.

"Ei nu vand cafea, ci apa indulcita cu aroma de cafea", afirma acesta. Dang Le Nguyen Vu mai spune ca succesul din spatele Starbucks se bazeaza pe povestea pe care o vand, dar ca vietnamezii, spre deosebire de americani, detin avantajul unei productii proprii de cafea.