Valoarea brandului Apple a crescut cu 43% in ritm anual, pana la 170,28 miliarde dolari, in timp ce Google este evaluat la 120,31 miliarde de dolari, in crestere cu 12%. 

In top 10 se regasesc nume precum Microsoft, IBM si Samsung, iar 28 dintre cele 100 de companii de pe lista Interbrand sunt din sectorul tehnologiei, valoarea lor fiind mai mare decat o treime din cea totala a companiilor de pe lista. 

Alte companii tehnologice care au intrat in top 30 sunt Intel (14), Cisco (15), Oracle (16), HP(18) si Facebook (23).

Compania lui Zuckerberg a inregistrat de altfel cea mai mare crestere a valorii unui brand, de 54%, pana la 22 miliarde de dolari.

In schimb, atat Nokia cat si Nintendo nu mai fac parte din top 100 branduri in acest an, in timp ce PayPal si Lenovo au intrat in acest clasament pentru prima data, pe locurile 97, respectiv 100. 

Studiul Interbrand stabileste valoarea unui brand printr-o combinatie intre performantele sale financiare, capacitatea de a-i influenta pe consumatori sa cumpere si asigurarea profiturilor.