Compania atribuie acest imbold schimbarilor realizate pentru a imbunatati calitatea alimentelor sale si hamburgerilor oferiti la micul dejun.  

Vanzarile au crescut cu 0,9% in SUA, o performanta care nu mai fost inregistrata din 2013, dupa o respingere a restaurantelor McDonald's de catre familiile americane. Acestea au asociat mancarea rapida si preparatele sale unor probleme de sanatate precum obezitatea, potrivit observatorilor si concurentilor sai, Chipotle sau Taco Bell.

Pentru a relansa marca, directorul general al companiei, Steve Easterbrook, a decis sa lanseze un lant de fast-food "modern", focalizat pe calitatea alimentelor si pe gustul consumatorilor.  

McDonald's a decis, de exemplu, sa nu mai serveasca meniuri din pui crescuti cu antibiotice si a schimbat modul de preparare a acestora. Ingredientele propuse tin mai mult seama de produsele locale, iar portiile oferite au fost reduse pentru a raspunde la criticile asociatiilor.

Laptele servit in meniurile pentru copii provine de-acum incolo de la ferme de vaci carora nu li se administreaza hormoni de crestere.  

In China, grupul american a restructurat lantul de aprovizionare pentru a evita sa se mai se repete scandalul carnii alterate care a izbucnit in iulie 2014.  

"Ne afla inca in stadiu preliminar, dar suntem convinsi ca planul nostru incepe sa genereze schimbarile necesare pentru a repozitiona lantul McDonald's", a subliniat Steve Easterbrook, care a realizat deja o "rebrenduire" in Marea Britanie.  

McDonald's, lider mondial de fast-food cu peste 36.000 de restaurante in circa o suta de tari din intreaga lume, este pe cale sa-si sporeasca franciza si a majorat, de asemenea, la presiunea sindicatelor, salariile angajatilor sai, noteaza EFE, preluata de Agerpres.