Potrivit unui comunicat al companiei, timp de 6 luni de invatare accelerata, tinerii vor avea sansa de a lucra cu cei mai mari furnizori din piata, de la IT la Fashion, de la Mobile si pana la Home& Deco, in cele doua departamente ale echipei (Hard Lines si Soft Lines).

Totodata, acestia vor fi coordonati de 5 mentori din departamentul Comercial, manageri de categorie si produs cu senioritate, sub indrumarea carora tinerii vor descoperi procesele care stau la baza acestui departament si vor contribui la dezvoltarea categoriilor de produse existente pe eMAG. 

“eMAG Commercial Traineeship” se adreseaza tinerilor cu experienta de minimum 2 ani in comercial, achizitii, vanzari, consultanta, audit sau analiza financiara, absolventi de studii superioare, cu spirit antreprenorial, agili si cu pofta de invatare.

Inscrierile se desfasoara in perioada 14 iulie – 3 august, programul urmand sa aiba loc in intervalul septembrie 2016 – februarie 2017. Toate posturile de traineeship vor fi platite, iar la final cei mai performanti participanti pot fi angajati in cadrul eMAG.

"Clientii nostri gasesc pe site o gama foarte mare de produse, iar acest lucru este posibil datorita unei echipe puternice, formata din oameni energici si cu spirit antreprenorial, echipa de Comercial. Prin acest program vrem sa le oferim tinerilor posibilitatea sa inteleaga mai bine ce inseamna sa lucrezi alaturi de pionerii e-commerce din Romania. Avantajul pentru trainees este ca isi vor putea alege directia in care vor sa se dezvolte, product sau category management, vor trece prin unul dintre cele mai mari evenimente de shopping, Black Friday, si vor avea acces la un program de invatare gandit special pentru ei, de la induction si training de e-commerce, pana la training-uri de negociere si activitati dedicate de cunoastere a celorlalte echipe din departamentul Comercial”, spune Stejara Pircan, Commercial Director Hard Lines eMAG.

Pe parcursul celor 6 luni, cei 10 trainees vor participa la planificarea, implementarea si monitorizarea campaniilor promotionale si le vor adapta in functie de evolutie si target. In plus, vor contribui la imbunatatirea experientei clientilor si la optimizarea categoriilor de produse, vor urmari indeplinirea indicatorilor de performanta, vor invata tactici de negociere cu furnizorii si vor gestiona stocurile de produse.  

Toti cei 10 trainees vor lucra in cadrul echipei comerciale din Bucuresti. Aplicantii se pot inscrie accesand http://www.hipo.ro/locuri-de-munca/sectiune/1244 pana la data de 3 august 2016. Dupa perioada de inscriere, aplicantii vor intra intr-un proces interactiv de selectie pe parcursul lunii august.

Fondat in 2001 de antreprenori romani, eMAG este un pionier al pietei de comert online din Romania si a devenit un lider regional, cu prezenta in Bulgaria, Ungaria si Polonia.