Noile agentii au fost deschise in Bucuresti, Iasi, Constanta, Cluj-Napoca, Hunedoara, Baia Mare, Galati, Resita, Focsani si Rovinari. Cele mai multe agentii noi sunt deschise in mall-uri, zona comerciala pe care compania a vizat-o pentru deschiderea a peste 60% din spatiile de vanzare in ultimii trei ani.

Eurolines si-a propus ca pana la finalul anului 2014 sa ajunga la un numar de 100 de agentii de turism in toata tara. "Unul dintre obiectivele noastre prioritare pentru anul acesta ramane largirea si dezvoltarea retelei de distributie sub cele doua branduri TUI Travel Center si Eurolines. Investitiile prioritare raman cele in sesiunile de training pentru echipele de consultanti de turism si pentru deschiderea noilor agentii. Investitia pentru un punct de lucru se ridica la 30.000 euro", a declarat intr-un comunicat Dragos Anastasiu.

Odata cu extinderea retelei de agentii, numarul de consultanti de turism a crescut, ajungand la 210 in prezent, fata de 145 in aceeasi perioada a anului trecut. Per total, acum in grupul Eurolines lucreaza 480 de angajati, fata de 400 in aprilie 2012.

La nivel de grup, in trimestrul I cifra de afaceri a crescut cu 40%, de la 51,9 milioane de lei la 72,5 milioane de lei. Grupul Eurolines, din care fac parte 18 companii din Romania, Germania si Republica Moldova, a incheiat anul 2012 cu o cifra de afaceri de 243 milioane de lei, fata de 183,2 milioane de lei in 2011.