Veniturile anuale au ajuns la 31,9 miliarde de euro. Excluzand fluctuatiile de curs valutar, vanzarile au urcat cu 8,9% in perioada august 2014 - august 2015, in timp ce la magazinele deschise de peste un an avansul a fost de 5,1%. 

"China ramane piata cu cel mai rapid ritm de crestere pentru Ikea, urmata de Rusia. Si Germania a inregistrat o crestere record, iar America de Nord a avut o evolutie buna. De asemenea, Europa de Sud arata semne de progres", a anuntat compania suedeza. 

Ikea Group are ca obiectiv vanzari anuale de 50 miliarde euro pana in 2020, prin extinderea retelei de magazine, a ofertelor online si lansarea de noi colectii. De asemenea, marile piete emergente, inclusiv India, ar urma sa fie o sursa importanta de majorare a veniturilor. 

Retailerul, ale carui vanzari sunt considerate un barometru al consumului mondial, are 315 de magazine in 28 de tari, cele mai mari piete ale sale fiind Germania, SUA si Franta.

Magazinul Ikea din Romania a fost al 253-lea deschis in a 35-a tara, pe 21 martie 2007. Pana in martie 2010, a fost operat in sistem de franciza locala, iar dupa aceea Ikea Romania a devenit parte din Ikea Group.