Intre ianuarie-septembrie 2015, costurile totale au ajuns la 416 milioane lei, in crestere cu 11% fata de aceeasi perioada a anului precedent, in principal datorita investitiilor in tehnologie, in aplicatii de business pentru clienti si dezvoltarea platformelor IT ale bancii.

Raportul cost/venituri s-a imbunatatit usor comparativ cu perioada similara a anului precedent, scazand la 56% de la 57%, in 2014.  

Portofoliul de credite a crescut cu 21%, la 13.156 milioane de lei de la 10.847 milioane lei, la 30 septembrie 2014. De asemenea, fondurile atrase au crescut la 16.464 milioane de lei, cu 24% mai mult comparativ cu septembrie 2014.

La sfarsitul lunii septembrie 2015, cota de piata in creditare a ajuns la 5,7%, de la 4,6% la sfarsitul lunii septembrie 2014, iar cota de piata in fonduri atrase la 6,7%, comparativ cu 5,6%.  

Pe parcursul ultimelor douasprezece luni, activitatea de creditare in lei a inregistrat o crestere de 43%, ajungand la 7,405 miliarde lei, cu o contributie echilibrata a ambelor segmente - retail si corporate, creditarea pentru IMM-uri contribuind la aceasta cu 25%.  

"Cautam in permanenta sa facem experienta bancara mai simpla si mai usoara pentru clientii nostri. Sunt foarte multumit ca aceasta strategie ne-a adus rezultate bune dar, mai ales, ca ne aduce mai multi clienti. Aceasta demonstreaza ca ne indreptam in directia corecta", a declarat Michal Szczurek, CEO ING Bank Romania.  

In primele noua luni ale 2015, ING a atras 150.000 de noi clienti, mai mult cu 30% comparativ cu aceeasi perioada a 2014. Cresterea a fost determinata in principal de noua oferta ING Card Complet si solutia Porteaza-ti Banii, care ofera oricui posibilitatea de a isi transfera veniturile recurente din alte banci in ING, instantaneu si fara niciun cost, indiferent de banca aleasa de angajatorul sau, beneficiind astfel de oferta.  

ING Bank Romania este parte a ING Group.