"Compania Nationala Posta Romana si grupul Intesa Sanpaolo demareaza negocierile in vederea incheierii unui acord bilateral privind vanzarea de servicii bancare si financiare in cadrul oficiilor postale Posta Romana si sub brandul «Posta Romana»".

Lansarea proiectului reprezinta rezultatul procesului de selectie organizat de Posta Romana, in conformitate cu noua strategie comerciala aprobata de conducerea societatii.

Cu o retea de peste 5.600 de sucursale, compania detine cea mai mare acoperire la nivel national de pe piata serviciilor postale, comparabila cu nivelul de acoperire al celor mai mari operatori de pe piata bancara. 

"Odata cu lansarea unui portofoliu de servicii financiare distribuite sub brand-ul propriu, Posta Romana va deveni in urmatorii ani unul dintre principalii jucatori pe piata romaneasca a serviciilor bancare. Ne propunem ca acest parteneriat sa inlesneasca accesul la serviciile bancare si financiare pentru toti cetatenii romani si sa genereze o sursa solida de venit pe termen lung pentru companie", a declarat directorul executiv al CNPR, Alexandru Petrescu. 

Prin diversificarea activitatilor, Posta Romana are ca obiectiv, pe de o parte, extinderea propriei baze de clienti, iar pe de alta parte promovarea incluziunii financiare, ajungand in zonele geografice cele mai indepartate alaturi de un partener care are o lunga istorie pe piata financiara si bancara europeana. 

rupul Intesa Sanpaolo este prezent in Romania din 2008, cu o banca universala activa, a carei retea numara 76 de sucursale, iar prin cei 800 de angajati deserveste aproximativ 100.000 de clienti.  La finele anului 2012, Intesa Sanpaolo Romania avea active totale de 1,152 miliarde de euro, credite acordate clientelei in valoare de 904 milioane de euro si depozite directe de 562 milioane de euro. 

Cu afaceri de 1,21 miliarde de lei in 2012, Posta este cel mai mare operator local de profil.