Noile magazine se deschid in Bucuresti (doua) si cate unul in Campulung, Dragasani, Focsani, Giurgiu, Pitesti, Selimbar, Timisoara, Turda si Zalau. 

Lidl a preluat in 2010, de la grupul Tengelmann, retelele de magazine de discount Plus din Romania si Bulgaria.  De asemenea, Lidl va incepe o campanie de imagine ape data de 10 octombrie, care va dura cateva luni pana dupa inceputul anului viitor. 

Reprezentantii companiei nu au dorit sa dea detalii despre valoarea investitiei si nici despre planurile de extindere pentru 2012, precizand ca 17 unitati sunt intr-o faza finala a constructiei si cele mai multe dintre ele vor fi deschise in acest an. 

Nemtii tintesc orasele cu peste 30.000 de locuitori si in functie de evolutia economiei aceasta poate cobori la localitatile cu 20.000 de locuitori. 

Magazinele Lidl au intre 30 si 50 de angajati. Acestea comercializeaza 1.300 de tipuri de produse, dintre care doua treimi sunt achizitionate de la furnizori romani.  Compania are in prezent 2.000 de angajati in Romania, in reteaua de magazine, in centrele regionale de distributie si in sediul central.  Lidl este unul dintre cele mai mari lanturi de magazine din Europa, activand in peste 20 de tari, informeaza Mediafax.