Potrivit comunicatului, operatiunea de rebranding urmeaza sa se finalizeze in urmatoarele 3 luni.

"Avem o serie de proiecte strategice. Una dintre cele mai interesante propuneri pe care o vom adresa publicului, speram, in curand, prin colaborarea strategica cu Posta Romana, este aceea a unor servicii bancare accesibile populatiei in oficiile postale din toata tara. Pentru a face fata acestei provocari, propunem viitorilor clienti de retail o abordare bazata pe tehnologie, insa o 'tehnologie cu fata umana' pusa la dispozitie de Patria Bank in oficiile postale. Mai mult, vizam demararea, in cursul acestui an, a unei fuziuni cu Banca Comerciala Carpatica, in care Patria Bank detine 54,79% din actiuni. Anticipam ca banca ce va rezulta in urma fuziunii va deservi un numar de peste 120.000 de clienti prin 120 de sucursale proprii", a declarat presedintele Consiliului de Administratie al Patria Bank, Horia Manda.

Banca a lansat noile sale produse de retail, printre care creditele de nevoi personale negarantate, in sume de pana la 60.000 lei, dedicate clientilor persoane fizice care realizeaza venituri lunare nete incepand de la 500 de lei.

Patria Bank este o banca romaneasca, fondata in anul 1993 sub denumirea de Banca Romexterra, redenumita ulterior Nextebank. Incepand cu 30 aprilie 2014, actionarul principal al bancii este fondul de investitii Emerging Europe Accession Fund (EEAF). Principalii investitori in EEAF sunt Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD), Fondul European pentru Investitii (FEI) - parte din grupul Bancii Europene pentru Investitii, Banca de Comert si Dezvoltare a Regiunii Marii Negre, DEG - parte a grupului bancar german KFW. Patria Bank finanteaza, in principal, IMM-uri si microintreprinderi.