Vor fi recrutaţi peste 40 de specialişti în departamentele de vânzări directe şi telesales (peste 20 de poziţii deschise în advertising, auto şi imobiliare), marketing (Specialist PPC, Brand Manager şi Marketing Manager), customer support şi financiar (specialist juridic şi specialist financiar).

Prin ocuparea rolurilor pentru care recrutăm, ne vom dubla echipa faţă de acum doi ani. Avem poziţii disponibile în mai toate departamentele, dar aş menţiona în mod special oportunitatea generată de crearea departamentului de telesales. La OLX Group vor găsi o echipă competitivă şi informală, un business în plină dezvoltare şi un mix între stabilitatea unei companii globale şi agilitatea unui start-up. Tocmai de aceea, dincolo de excelenţa în abilităţile profesionale, căutam colegi noi care au o mentalitate de creştere şi dorinţa de a crea un impact”, a declarat Cristina Gheorghiţoiu, manager general OLX Group România.

OLX Group a înregistrat în 2016 o cifră de afaceri de 45,4 milioane lei, în creştere de peste 100% faţă de 2015, şi un profit de peste 4,5 milioane lei. Pentru anul financiar încheiat la 31 martie 2018, OLX Group estimează o creştere de peste 60% la nivelul cifrei de afaceri.

În prezent, OLX Group are o echipă de 80 de persoane, după o extindere cu 40% a numărului de angajaţi în 2017 şi mutarea într-un sediu nou în centrul Bucureştiului, în clădirea de birouri America House. La nivel internaţional, grupul OLX este prezent în 45 de ţări, având peste 5.000 de angajaţi.

OLX Group este o divizie a companiei Naspers, care deţine 17 branduri globale şi locale precum OLX, Storia, Autovit.ro, Otomoto, Dubizzle, Avito, Shedd sau Tradus.