"Obiectivul nostru pentru acest an este sa mentinem ritmul de crestere al vanzarilor din 2009, chiar daca vedem o diminuare a consumului mediu pe automat cu 5% in primul semestru", spune Stefan Neagoe, Country Business Manager al Nestlé Professional, divizia de automate de cafea Nescafé.

Businessul adus de Nestlé in Romania in 2001, intr-un moment in care pe piata erau doar cateva sute de automate de cafea instalate in cladiri de birouri sau in locatii de tranzit, i-a adus producatorului elvetian cresteri de la an la an. Piata a ajuns la circa 40.000 de automate in prezent, dar s-a oprit din crestere din cauza crizei.

"Anul trecut, consumul mediu pe automatele de cafea s-a redus cu 10-15% fata de 2008. Chiar daca companiile ar fi oferit cafeaua gratis, consumul tot ar fi scazut, tinand cont ca in birourile companiilor lucreaza acum mai putini oameni decat in 2008, iar pe strazi circula mai putine masini", afirma Stefan Neagoe.

Citeste continuarea in Ziarul Financiar