Majoritatea noilor angajaţi vor lucra pentru două branduri recunoscute - o platforma online prin care se pot închiria spaţii de cazare şi Koodo Mobile, un furnizor canadian de servicii de telefonie mobilă, potrivit companiei.

Procesul de recrutare a demarat la începutul acestui an şi se adresează persoanelor care cunosc mai multe limbi străine cum ar fi franceză, spaniolă, italiană, engleză, germană, rusă şi portugheză.

Noii angajaţi vor asigura suport clienţilor din Canada, Franţa, Spania, Italia, Germania, Rusia, Anglia şi Statele Unite ale Americii, potrivit companiei.

Pachetul de beneficii pentru angajați include, printre altele, asigurare de sănătate, decontarea transportului, oferte dedicate la operatori de telefonie mobilă și furnizori de servicii bancare, precum și reduceri exclusive în AFI Palace Cotroceni.

Un vicepreşedinte al Telus, Grégoire Vigroux, consideră că România este una dintre cele mai importante zone de outsourcing din Europa.

Datorită potenţialului imens de business, România este una dintre cele mai importante zone de outsourcing din Europa. În 2019, mai mult de 125.000 de persoane lucrează în peste 265 de companii şi startup-uri din industria serviciilor externalizate pentru afaceri. România găzduieşte mai multe centre offshore şi near-shore decât orice altă ţară din Europa de Sud-Est. În plus, reputaţia sa ca destinaţie atractivă pentru outsourcing are o creştere constantă, de 10% anual ”, a spus Grégoire Vigroux.

El a spus că, în toate clasamentele agenţiilor de profil, România a urcat constant datorită unei serii de avantaje unice: raportul calitate-preţ, profilul de hub de tehnologie cu creştere rapidă şi abundenţa profesioniştilor şi a talentelor multilingve.

Birourile companiei se află în complexul AFI Park din Bucureşti. Telus are, în prezent, 1.500 de angajaţi în România.

Telus International Europe este un furnizor de soluții multilingve de customer experience în mediul digital, dedicate proceselor de afaceri și activează pe piața din România din anul 2004. Cei peste 6.000 de angajați în cele șase locații din București, Craiova, Sofia și Plovdiv oferă soluții de suport clienti, suport IT și servicii inovatoare în mai mult de 40 de limbi.