Compania a facut in ultima perioada investitii majore pentru a combate schimbarile climatice, cum ar fi transformarea gamei de iluminat IKEA in 100% LED-uri eficiente energetic.

"A fost un an foarte bun, in care am investit considerabil in sustenabilitate, in crearea unei oferte IKEA mai bune si mai accesibile", a declarat Peter Agnefjall, presedintele si CEO-ul IKEA Group, transmite Agerpres.

Conform raportului, mare parte din cresterea vanzarilor a fost generata de magazinele existente, dar si magazinele noi impreuna cu expansiunea online au contribuit substantial la atingerea noilor rezultate.  

"In timp ce cresterea este distribuita egal in majoritatea pietelor, Germania a aratat o crestere record, iar Europa de Sud arata o dezvoltare promitatoare. America de Nord continua sa se dezvolte, iar cea mai noua piata pentru IKEA, Coreea de Sud, are performante peste asteptari", anunta compania.  

IKEA Group continua sa ii rasplateasca pe angajati pentru succesul companiei. In anul fiscal 2015, a fost rezervat un fond de 105 milioane euro in programul de loialitate Tack!, ca semn de multumire pentru toti angajatii IKEA.

De la introducerea in urma cu doi ani, in cadrul programului a fost alocat un total de 305 milioane de euro la nivel global.