"Trebuie sa sustinem investitiile, iar doamna ministru (al Transporturilor, Anca Boagiu-n.r.) a demonstrat ca poate face performanta. Daca voi nu o sustineti, va tai capul. In unele zone lucrurile arata bine, la altele suntem in epoca de piatra. Mingea este in terenul constructorilor", a spus Boc muncitorilor, potrivit Mediafax.

La sfarsitul anului trecut, Boagiu a cerut Corpului de Control sa efectueze un control la Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) cu privire la autostrada Bucuresti-Ploiesti, fiind verificata respectarea prevederilor legale la schimbarea solutiei tehnice prin inlocuirea pamanturilor de umplutura cu balast la constructie.

Ulterior, ministerul a transmis o notificare de reziliere a contractului pentru tronsonul Moara Vlasiei-Ploiesti care expira la 30 mai, termen pana la care consortiul UMB Spedition, Pa&Co International, Euroconstruct Trading '98 si Tehnostrade trebuia sa remedieze problemele astfel incat contractul sa continue.

Autostrada este impartita in doua sectoare, respectiv Bucuresti-Moara Vlasiei, unde lucreaza consortiul italian Impressa Pizzarotti/Tirrena Scavi, si Moara Vlasiei-Ploiesti, construit de asocierea Spedition UMB/Pa&Co International/Euroconstruct '98/Com-Axa.

Firma UMB Spedition este detinuta de omul de afaceri Dorinel Umbrarescu, firma Pa&Co International este controlata de Costel Casuneanu, iar Euroconstruct Trading '98 de Dan Besciu.