Astfel, pana la finele anului 2010 Ariston Thermo Romania estimeaza o cifra de afaceri de peste 33 de milioane de euro, in crestere cu aproximativ 100%, comparativ cu anul trecut.

De asemenea, liderul pietei locale de profil preconizeaza vanzari totale de circa 50.000 de centrale termice murale, pana la sfasitul anului. In 2009, compania a comercializat peste 27.000 de astfel de centrale.
 
Aceasta crestere masiva are la baza debransarile populatiei de la sistemul centralizat de incalzire in conditiile in care Guvernul discuta eliminarea subventiilor pentru energia termica, dar si proiectul Buy-Back pentru centrale termice, a declarat Catalin Draguleanu, directorul de vanzari al Ariston Thermo Romania.

“Numarul debransarilor creste de la o zi la alta mai ales pentru ca oamenii incep sa isi faca calcule privind costurile de incalzire odata cu taierea subventiilor. In plus, dupa atatia ani de sistem centralizat, romanii s-au saturat sa sufere din cauza vecinului care nu a platit facturile sau sa ramana fara apa calda pe perioada reviziei de vara. Astfel, pe langa reducerea costurilor din perioada iernii, pe care o confera instalarea unei centrale termice, apar si motivatii privind independenta si confortul”, a afirmat Catalin Draguleanu.

Potrivit acestuia, produsele noi cu cel mai mare succes in ultima perioada sunt centralele termice in condensare, dar si panourile solare, vanzarile fiind influentate pozitiv si de lansarea Programului Casa Verde. 

Planurile Ariston Thermo Romania pentru acest an vizeaza continuarea acestei startegii si cresterea numarului de distribuitori autorizati, dar si a retelei de Centre de Asistenta Tehnica.

Draguleanu estimeaza, de asemenea, ca anul 2010 va marca o crestere a cotei pe care compania o detine pe piata de centrale termice murale, la 33%, fata de 28% in 2009.

Oficialul companiei a afirmat ca ponderea liniei de business de centrale termice murale in totalul cifrei de afaceri anuale se va majora in acest an la 67%, fata de 61% in 2009.

“In primele sapte luni ale acestui an am realizat un business total de 14 milioane de euro, ceea ce estimam ca va reprezenta aproximativ 42% din afacerile companiei pentru intregul an”, a mai declarat Catalin Draguleanu.