Dupa ce se prezinta politicos si isi cere scuze de deranj, angajatul bancii ii spune persoanei de la celalalt capat al firului ca, in blocul sau, la scara X, apartamentul Y locuieste o doamna al carei nume il silabileste de doua ori, pentru a fi sigur ca a fost inteles corect.

"Avem o mare rugaminte la dvs. Va rugam sa ii lasati in cutia postala un bilet vecinei dvs de la apartamentul ... cu urmatorul numar de telefon si numele bancii".

Multi dintre cei care au fost deranjati cu asemenea telefoane spun ca acestea ajung la un moment dat sa se repete chiar si de cateva ori pe luna. "Este un abuz", ne-au precizat oficiali din cadrul Protectiei Consumatorilor.

Reprezentanti ai Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) au precizat ca au primit plangeri de la persoane care reclama asemenea practici. Intre bancile reclamate se numara Bancpost si Piraeus Bank.

Citeste continuarea in ziarul Gandul