La nivelul T3 2015, compania a anuntat o crestere de 25% comparativ cu perioada similara din 2014.

Rezultatele obținute sunt in linie cu obiectivele de business anunțate, ritmul de creștere al companiei fiind in continuare dublu fața de media pietei.

Rezultatele se datoreaza si unui aflux important de pacienti care se observa pe toate segmentele de activitate: clinici, spitale, maternitati si laboratoare, pe fondul imbunatatirii perspectivelor de crestere economica, dar si increderii fata de serviciile medicale din privat. 

"Asistam la o crestere din ce in ce mai mare a numarului de pacienți care sunt dispusi sa aleaga sistemul medical privat in detrimentul spitalelor de stat sau chiar al celor din strainatate. Zilnic ne trec pragul mii de pacienți care iși fac analize, aleg sa nasca sau sa se opereze la noi, iar numarul acestora este intr-o dinamica continua. Am depasit 1,5 milioane de pacienti unici in randul clientilor din sfera de retail (fee for service), iar in randul abonatilor am ajuns, la finalul lunii septembrie, la un numar de 430.000 de clienti, respectiv la o cota de piata de peste 50% din sectorul corporate la nivel national. Este pentru prima data cand un operator medical din Romania ajunge la o astfel de performanta", a declarat Mihai Marcu, presedinte al Consiliului de Administratie MedLife. 

Evolutia din primele noua luni se datoreaza si noilor unitati deschise in ultima perioada, precizeaza reprezentantii Medlife.

Suplimentar proiectelor de dezvoltare de tip green field, MedLife a continuat sa investeasca in achizitii. In februarie compania a finalizat preluarea pachetului majoritar de 55% din cadrul grupului Sama&Ultratest din Craiova.

"In acest moment, avem in lucru sase tranzactii de dimensiuni medii si mici si suntem in discutii pentru demararea unei tranzactii de dimensiuni mai mari. Daca finalizam toate cele sase tranzactii medii si mici demarate deja, vom adauga aproximativ 9-10 milioane de euro la cifra de afaceri, astfel incat sa ajungem la 100 de milioane de euro sau chiar sa depașim aceasta valoare. Daca reusim sa materializam discutiile pentru inca o tranzactie de peste 10 milioane de euro, vom crea un ecart intre noi si competitori de peste 50 de milioane de euro" a spus Mihai Marcu.

In ceea ce privese evoluția pietei serviciilor medicale private din acest an, reprezentantii companiei spun ca trendul a fost unul pozitiv, ritmul de crestere fiind de 8-10%.

Pronosticul pentru finalul de an ramane insa unul rezervat.

 

Mihai Marcu, MedLife: “Continuam sa ne extindem accelerat. Vom depași 90 de milioane de euro din creștere organica și sunt premize sa depașim 100 de milioane de euro in acest an daca finalizam achizițiile demarate