Magazinul Mama­shop, care este situat in zona Pantelimon din Capitala si care a fost deschis in februarie anul trecut, comercializeaza articole pentru copii precum biberoane, lapte praf sau scutece de la mai multi producatori, exclusiv hainute.

„Am doi copii mici si practic de aici mi-a venit ideea. Era greu sa gasesc toata gama de produse de la o anumita firma de exemplu si asa m-am decis sa-mi deschid propriul magazin“, povesteste antreprenoarea. Ea este absolventa a Facultatii de Comert din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti si a unui master in domeniu si are o experienta de mai multi ani in domeniul bancar. Nu a renuntat la domeniul in care activeaza si isi imparte timpul intre slujba de la banca si magazinul cu articole pentru copii. „Sunt clienti care analizeaza, dar sunt si clienti care cumpara direct. Clientii se uita la pret. Daca n-as avea un pret bun, nu ar intra in magazin. Cel mai bine se vand scutecele si laptele.“

Citeste articolul integral pe www.zf.ro.