Prin vanzarea brandului Pringles catre Kellogg’s, in 2012, P&G a iesit de pe piata de mancare si bauturi.
 
In acelasi an a inregistrat cele mai mari vanzari din istorie, de 83,68 miliarde de dolari. P&G este cunoscuta, totodata, si pentru faptul ca este cel mai selectiv angajator, mai putin de 1% dintre cei care trimit CV-uir anual fiind angajati.
 
Unul dintre produsele lansate de P&G si care a revolutionat felul in care se ingrijesc bebelusii au fost scutecele de unica folosita Pampers, lansate in 1961, pentru a testa piata. De atunci, vanzarile acestui produs a inregistrat record dupa record.
 
De-a lungul anilor, P&G a achizitionat mai multe companii, consolidandu-si pozitia pe piata produselor de curatenie si ingrijire si crescandu-si astfel profiturile. Din portofoliul P&G fac parte Folgers Coffee, Norwich Eaton Pharmaceuticals, Shulton's Old Spice sau Max Factor.
 
In 2005, P&G a dat lovitura pe piata bunurilor de larg consum, prin achizitia Gillette, plasand Unilever pe locul al doilea. Odata cu aceasta preluare, in portifoliul companiei au mai intrat branduri arhicunoscute ca Duracell, Braun si Oral-B.
 
Compania a fost sponsorul oficial al  Jocurilor Olimpice de la Londra, din 2012 si al JO de Iarna de la Soci, din 2014.