Cuvintele des folosite pe LinkedIn sunt predispuse, de asemenea, utlizarii frecvente in CV-uri, aceasta insemnand ca lista sugereaza cuvintele si formularile pe care ar trebui sa le eviti in redactarea unui curriculum vitae, scrie Huffington Post, preluat de Mediafax.

Top 10 LinkedIn al cuvintelor care se repeta in profilurile profesionistilor americani:

Creativ
Organizational
Eficient
Motivat
Experienta extinsa
Palmares
Inovativ
Responsabil
Analitic
Rezolvare de probleme

Lipsa de creativitate in folosirea cuvantului "creativ" pentru a descrie calificarile nu este limitata la Statele Unite, acesta fiind cel mai excesiv folosit cuvant si in Canada, Australia, Noua Zeelanda, Germania, Singapore, Suedia si Olanda. "Responsabil" si "Analitic" au inlocuit cuvinte populare de anul trecut, precum "tehnici de comunicare" si "dinamic".

Totusi, eliminarea acestor termeni neoriginali poate pune dificultati. "Aceste cuvinte si propozitii sunt adesea niste coduri folosite pentru acceptarea intr-un grup", a spus Leslie Kwoh de la The Wall Street Journal. "Drept urmare, inventam in mod constant noi astfel de cuvinte - chiar daca au tendinta de a suna vag si greu de definit. Privim spre "sinergie", "optimizare", "influenta", "punct central" si "inovatie".

Independent de factori pur semantici, exsita o multime de alte modalitati de a face astfel incat ca CV-ul tau sa iasa in evidenta. De exemplu, sa aplici la oferte de munca imediat cum sunt publicate. Alti candidati apeleaza la modalitati mai inventive, elaborand CV-uri video sau alegand sa isi scoata in evidenta realizarile neobisnuite sau de natura personala.