Ea a mai spus ca salariile acestora vor fi suportate din bugetul de venituri si cheltuieli si se incadreaza in prevederile bugetare aprobate pentru anul 2017.

„In cadrul Biroului Permanent de astazi a fost solicitat avizul pentru modificarea anexei structurii organizatorice a serviciilor Camerei Deputatilor si modificarea anexei statului de functii al serviciilor Camerei Deputatilor. Aceste modificari sunt aprobate de plenul Camerei, cu avizul Biroului Permanent”, a afirmat deputatul PSD, potrivit News.ro.

Ioana Bran a mai spus ca, „in perioada 2012 – 2016, aproximativ un numar de un milion de turisti au vizitat Palatul Parlamentului prin compartimentul vizite”.

„Pana in prezent, serviciile de ghidaj al turistilor au fost organizate si asigurate de un numar de aproximativ 50 de ghizi, colaboratori externi”, a completat social-democrata.

Secretarul Camerei Deputatilor a afirmat ca Palatul Parlamentului urmeaza sa angajeze 17 ghizi, ajungandu-se astfel la 127 de angajati ai institutiei.

„Se va intoduce in statul de functie al Centrului international de conferinte 22 de ghizi, prin reorganizarea unor posturi deja existente, in final fiind vorba de 17 posturi noi. Practic se va ajunge de la 110 angajati la 127. Modificarile propuse se vor suporta din bugetul de venituri si cheltuieli al activitatii proprii si se incadreaza in prevederile bugetare deja aprobate in anul 2017”, a subliniat deputatul PSD.

Ea a mai spus ca activitatile de vizitare a Palatului Parlamentului vor incepe, cel mai probabil, de saptamana viitoare, dar „nu la capacitate maxima, pentru a se putea face fata solicitarilor agentiilor”.

„Nu se vor face la capacitate maxima deoarece probabil nu vor fi finalizate concursurile pentru angajare. 22 de ghizi sunt angajati part-time”, a conchis Ioana Bran.