Bugetul disponibil pentru campania media este de 3,9 milioane de euro, dintre care pentru reclamele la televiziune sunt alocati 1,957 milioane de euro si pentru presa scrisa 1,9 milioane de euro, potrivit unui anunt publicat de autoritate.

Alocarea bugetului destinat promovarii TV se va face pentru trei posturi TV din Germania, dintre care doua generaliste si unul cu profil de turism, potrivit Mediafax. Pentru presa scrisa, bugetul alocat se va imparti intre doua ziare cu circulatie importanta, trei publicatii specializate in turism si trei reviste generaliste.

Agentia care va gestiona proiectul trebuie sa aloce cel putin un reprezentant pentru implementarea si urmarirea desfasurarii proiectului. Acesta trebuie sa faca dovada ca are minim trei ani de experienta in domeniu.

Este obligatorie prezentarea de catre participantii la licitatie a unui acord scris sau a unei conventii scrise stabilite intre ofertant si posturile TV, respectiv publicatia propusa de ofertant, cu privire la respectarea planului media prezentat in oferta tehnica, precum si a conditiilor financiare ofertate. Va castiga oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic, potrivit ANT.

Autoritatea Nationala de Turism are disponibili pentru promovarea turismului romanesc in urmatorii doi ani aproximativ 55 de milioane de euro, fonduri europene.