"Din numarul total al turistilor care au ales Romania prin Carpatair ca destinatie de Halloween, 60% au provenit din Italia, iar 40% din Germania. Majoritatea au ales sa stea 3 zile, principalele destinatii vizitate fiind Castelul Bran si vechiul orasul medieval Sighisoara", se arata intr-un comunicat al operatorului aerian.

Week-end de Halloween in Transilvania este prima campanie dintr-un program mai amplu prin care dorim sa crestem turismul de tip incoming. Rezultatele inregistrate pentru acest week-end sunt incurajatoare in conditiile in care singurele instrumente de promovare ale campaniei in exterior au fost websitul companiei si retelele sociale. Destinatiile promovate si preturile atractive au fost suficient de puternice pentru a-i aduce pe turistii straini in zona Sighisoarei si a Branului”, a declarat Paula Ardelean, vicepresedinte Marketing & Vanzari.

Promotia de Halloween a fost valabila pentru zborurile din 8 orase din Italia (Ancona, Bari, Bologna, Florenta, Venetia, Verona, Milan-Bergamo, Roma-Fiumicino) si 3 din Germania (Düsseldorf, München, Stuttgart) catre Bucuresti, Timisoara si Sibiu.

Pe perioada iernii, Carpatair isi largeste operatiunile din Bacau prin lansarea a trei noi zboruri directe catre destinatii din Italia: Roma (Fiumicino), Torino, Milano (Bergamo). Compania isi consolideaza astfel pozitia de lider pe ruta Italia, avand cele mai multe destinatii operate si cu cele mai multe zboruri/saptamana.

Carpatair opereaza pe piata companiilor aeriene de linie din Romania, alaturi de jucatori precum Tarom, Lufthansa, Air France, AlItalia, British Airways si Malev.