Carlo Cavallone, Executive Creative Director si Stephanie Newman, Strategy Director, 72andSunny Amsterdam, vor urca pe scena ICEEfest in ziua a II-a, 7 iunie, pentru o prezentare care nu va trece neobservata.

De cate ori ati primit pe mail sau Facebook linkul spre clipul de mai jos – in fapt parte a unei campanii a TNT? Autorul ei, Geoffrey Hantson, Executive Creative Director al agentiei Duval Guillaume Modem din Belgia, castigator a 14 premii la Cannes Lions, va fi si el prezent la ICEEfest, cu o prezentare in prima zi a evenimentului.

Gideon Amichay, ex Chief Creative Officer Shalmor Avnon Amichay Y&R din Israel, care a lansat campanii constand in formatii care nu exista sau a imaginat inchiderea pentru o zi a Internetului in tara sa, castigator de 19 ori la Cannes si de 9 ori laureat al Clio Awards,  va fi si el prezent la ICEEfest, tot in prima zi.

Numele importante ale industriei de publicitate digitala care vor fi in Bucuresti saptamana viitoare nu se opresc la atat: printre speakerii si trainerii ICEEfest mai sunt si Tom Eslinger, Worldwide Digital Creative Director, Saatchi & Saatchi; Martin Talks, President Digital, Draftfcb, Martin Brooks de la Work Club – agentia de digital marketing a anului in UK si multi altii.

ICEEfest – prescurtare de la la Interactive Central and Eastern Europe Festival - este noul brand sub care evenimentul lansat local ca RoNewMedia in 2008 a atacat, incepand de anul trecut, piata marilor evenimente din domeniul tehnologiei si industriei digitale din regiune.

Festivalul este organizat in parteneriat cu Orange si cu sprijinul Microsoft - prin Internet Explorer 10 si Windows 8 – si se va desfasura saptamana viitoare, in 6 si 7 iunie, la Grand Cinema Digiplex din Baneasa shopping City.

Intrarea la ICEEfest 2013 se face pe baza de bilet. Pot fi achizitionate bilete de o zi (90 euro pentru ziua I sau II), bilete pentru anumite sectiuni ale evenimentului (Stars of the Internet | IAB MIXX Awards | Party – prima zi – 5 euro, Stand Up Comedy Show & Viral Movie Night – ziua a II-a – 5 euro, Great Mobile Ideas Workshop cu Tom Eslinger – 30 euro) sau abonamente full care permit accesul vizitatorilor in ambele zile ale festivalului. Cei care vor opta pentru varianta full vor putea castiga un abonament anual pentru publicatiile Ziarul Financiar si Business Magazin, al carui pret depaseste 130 euro. Biletele sunt disponibile pe site-ul www.ICEEfest.com.