Lansat in 2005, Mashable a devenit rapid unul din cele mai importante site-uri de continut, reusind in ultimul an sa bifeze o crestere spectaculoasa a veniturilor (+ 45%), a numarului de vizitatori lunari, care a urcat la 42 de milioane global (+40%), si a celor care urmaresc publicatia pe retelele sociale (+60%), adica 21 de milioane de utilizatori. Potrivit The Wall Street Journal, o data cu finantarea de 17 milioane de dolari pe care o va primi de la Time Warner Investments, Mashable isi va continua expansiunea, urmand sa-si mareasca  echipa cu inca 100 de angajati si sa investeasca in tehnologie.

Business Insider, infiintat in urma cu 8 ani, va primi la randul sau 25 milioane de dolari din partea unui grup de investitori ai conglomeratului media german Axel Springer SE, din care face parte si fondatorul Amazon, Jeff Bezos.

"Credem cu tarie ca jurnalismul are un viitor luminos in spațiul digital si ca acest model de afaceri va creste", a declarat Andreas Wiele, directorul de marketing al companiei Axel Springer, care se va alatura board-ului Business Insider.

Si alti jucatori importanti din industrie au avut parte de o infuzie de capital in ultima jumatate de an. BuzzFeed si-a marit astfel contul cu 50 de milioane dolari, Vice Media Inc. cu 500 de milioane, iar Vox Media cu 46.8 milioane.

Atat reprezentantii Business Insider cat si cei de la Mashable au declarat ca intentioneaza sa foloseasca banii pentru a isi extinde operatiunile video, o zona cu potential mare de crestere al veniturilor. Conform unui studiu al emarketer, 64% dintre advertiseri sunt convinsi ca viitorul content marketing-ului este definit de continutul video.